onsdag 28 september 2011

Hej igen bloggen.
Jag är glad att jag har dig.
Du får fungera som ett bollplank.
Varje gång jag har fått spy ut lite känslor här så mår jag faktiskt himla bra :)

Just nu vill jag bara säga att jag andas.
Jag börjar få en rätsida på det här...tror jag.
Jag sitter i soffan, har suttit här i en halvtimme o bara varit.
Underbart!
Imorgon tar jag helg o åker till Ölandet o jobbar mig lite.
Sitter nu med menyn framför mig o försöker memorera vad det är jag ska sälja o så.
Men det resulterar mest bara i att jag blir sugen på hamburgare, oliver och äppelmust.

Har pratat med min bästaste Lisa idag.
Hon kommer på mitt kalas!!
Hon kommer faktiskt redan dagen innan, så vi får leka en hel helg :)
Längtar efter att få visa henne mitt hem, min stad o mina vänner.
Hon kommer älskat'

Jag är tillfreds...
Sitter nog här en stund till.
O bara andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar