måndag 19 september 2011

Ny vecka.

...nya möjligheter.
Idag är jag glad igen.
Ibland behöver man bara en "sån där dag" för att sedan kunna smila i några månader till :)

Den här veckan har potential att bli en riktigt bra vecka.
Idag, måndag, kommer min underbara syster hem från Turkiet. Förhoppningsvis med en hel drös skvaller som storasyster mer än gärna lyssnar på :)
Imorgon, tisdag, ska jag klippa mig...o det innebär inte att det är kul just bara för klippandets skull, utan för att min frisör Dessan är en vän som jag inte träffat på länge. Skitkul! :)

Onsdag, torsdag händer det nog inget speciellt...

Fredag är det djurtube på Babar...massa folk. Love it!
Lördag morgon åker jag med mamsen o pappsen till Ullaredet o shoppar loss...äntligen!!
På kvällen sen blir det barty med världens bästa tjejer...antagligen lite badtunna o mys.

Som sagt...en bra vecka indeed :)

För övrigt funderar jag på om jag ska kolla med min chef om jag eventuellt kan börja jobba dagtid istället för morgon.
Det innebär att jag slutar vid 4 istället...men det innebär oxå att jag slipper gå upp okristligt tidigt...
Hmm, det kan vara värt det :)

Nehe....dags att svepa kaffet o klä på sig.
Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar