onsdag 7 september 2011

I hemmets lugna vrå.

Det är höst.
Jag njuter.
Älskar att värma vetekudden, ta på mig tofflorna och krypa ner under en filt.
O glöm för allt i världen inte ljusen!
Hela lägenheten ska vara full av ljus.

Idag har jag städat mitt hem.
Älskar att gå o lägga mig med känslan av ett rent o fräscht hem.
Fast idag önskar jag att jag slapp gå o lägga mig ensam.
Det är den enda nackdelen med höst.
Jag blir så himla mysig, o har man då ingen att mysa med så är man lixom mysig till ingen nytta.

Förhoppningsvis somnar jag fort, o med vetekudden att krama om så får man iaf lite värme ;)

Imorgon är det läkarbesök på schemat.
Tar inte muppen reda på vad det är för fel på min mage så ska jag ge honom en lusing!
Wish me luck!

"Du är min fantasi som jag hoppas ska bli verklighet"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar