onsdag 14 september 2011

Det där med kosten.








Just nu sitter jag o äter lchf-paj.
Skitgott, med massa god fyllning.
Jag är lixom bra på det här.
Laga mat är min grej, jag älskar det!

Men varför ska det då vara så svårt att bara sluta äta en jävla Japp om dagen?
"En Japp om dagen sätter sig direkt på magen"
Och i magen för min del.
Jag mår ju inte bra av det.
En gång om dagen mår jag illa,
det är ALLTID när jag ätit Japp.

Oki, jag kanske inte äter en Japp VARJE dag.
Men nästan.
Ibland kanske jag äter två så då går det ju på ett ut.

När Jacque kommer hem ska vi börja göra matlådor tillsammans.
För att hon ska bli bättre på att äta hemmalagat.
Det blir billigare, och godare, och nyttigare.
Så då är det slut på detta förbannade Japp-ätandet.

Japp!!


Lchf is the shit! :)

O vet ni, vet ni, vet ni?
Jag jobbar ju i en kap på jobbet.
En stor maskin som kapar rör som sen ska bli ben till bord eller en stol eller så.
O vet ni,
eftersom jag jobbar i en kap,
Så måste jag ju vara ett sånt jävla kap ;)
(mammas brighta idé)
Men jag älskart'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar