tisdag 21 februari 2012

Arbetsförnedringen

Hur normala är dom då?
Skickar ett brev "du är kallad till möte den 21:a feb klockan 09.15". Dagen innan, alltså igår, fick jag ett sms "påminnelse om möte imorgon 21/2 klockan 11.00" wtf?

Ringer kundtjänst som talar om för mig att jag har flera bokningar som ligger, men bara fått brev om en...09.15.
Blir ombedd att ringa igen på morgonen, vilket jag gjorde.
Då talar de om för mig att klockan 11.00 är tiden som gäller för det är den senaste bokningen. Blööö!

Sagt och gjort, jag tar min feber och lägger mig igen, för att vakna för en halvtimme sen med ett missat samtal och ett mobilsvar som talar om att jag skulle varit på möte hos Claus 09.15. Gaahh!

Jaja.. jag mår iaf inte så bra då jag ligger gärna kvar här...
Men ändå...nötter! Haha!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar