tisdag 28 februari 2012

Korvkväll!

Gotta love korvkvällar.
När lillasyster Jacqueline jobbar stängning så har jag och min korvpartner som tradition att inta kvällsfödan på Statoil och den består av.... *trumvirvel*
Koooorv!
Det är liksom höjdpunkten på veckan :)
Vem älskar inte korv liksom? ;)
"Riktig korv smakar mer" Som det så fint står på Statoil.
Tolka det som ni vill...

Efter denna dagen var det välbehövligt kan jag lova.
Drottningen av pms har varit i farten.

Det är lika otäckt varje gång.
Jag gillar det inte alls.
Det är som om nån främmande makt tar kontroll över min kropp och bestämmer att jag ska bli arg på helt irrationella saker.
Eller kunna börja tjuta mitt i ingenting.
Fast man tre sekunder tidigare skrattade.
Och suget ska vi inte tala om.
Det kvittar vad man äter, inget stillar.
Fast samtidigt mår man lätt illa av mensvärken och vill egentligen inte ha nåt alls.

Min bot idag var lugna låtar (för att jag blir bitter och känner mig ensam och behöver skråla ikapp med nån smörsångare) och städning.
Jag har tänt ljus, lukta gott och skrubbat och fejat.
Köpt mig en ny mopp som gjorde mina golv skinande rena.

En stor glädje under dagen var också när min kära vän Emil ringde och var själaglad över att han hade fått paket.
Jag mår aldrig så bra som när jag får göra någon annan glad.
Och fyller man år (som Emil gjorde idag) så är det klart att man ska ha paket.
Så en rolig liten bok slogs in i paket och trycktes ner i hans brevinkast.
Förresten Emil så behöver du ett större brevinkast...eller en brevlåda.
Det var tur att inte boken var tjockare :)

Nu ska jag ge mig in i min egen bok som är nästan en decimeter tjock...kommer aldrig ta slut.
Men jag har ju nåt att göra ;)

Imorgon blir det shopping på hög (?) nivå.
Dollarstooooore!

För övrigt så har jag färgat håret.
Och jag luktar sjukt gott...fattar inget :)
Haha!

Love! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar