måndag 20 februari 2012

Like a boss!


Hello rockers!
Det  är måndag.
Jag har frusit som en galning halva natten och vaknade med snorig näsa och öm hals.
Fan!
Bara att bita ihop och...ähh!
jag kan väl gosa ner mig hur mycket jag vill i min soffa och inte göra ett skit.
Bara ligga här och vara sjuk.
Göttans!

Min helg...
Lätt spännande.
Haha.
I fredags hade jag mest bara flumkväll med Malin, precis det vi gör bäst.
Vi har skrattat galet mycket den senaste veckan, åh vad jag älskar att skratta :)
På lördagen bestämde jag och lillasyster (inte bandet) oss för att dricka sprit.
Jajjemän.
Det groggades vilt.
Jag ska INTE dricka sprit.
Satan in the street och fuck me baklänges.
Hade en sjukt kul kväll (med lite blurr här och var)
Träffade underbara människor och dansade...eller ja, enligt Malin så försökte jag mest dansa...tre steg åt sidan, två i takt, ett par steg åt andra hållet...ja, ni vet hur det funkar ;)
Efterfesten var ett faktum och där bjöds det vin. Herregud! Vin liksom. Jag dricker väl aldrig vin?!?

Söndag morgon.
Jag trodde att jag var död och hade kommit till alkishimlen.
Eller var en av de medverkande i filmen Baksmällan och jag var den som hade kommit bort.
Hade vi verkligen bara varit två som satt och festade i min lägenhet? Såg ut att ha varit en fest för 15 på mina 34 kvadrat.
Jag mådde som jag förtjänade och önskade mest av allt i världen att nån kunde skjutit mig på fläcken.
Låg iaf kvar där i min misär till eftermiddagen då det vankades hockey. Här ska tilläggas att jag hade druckit lite cola och ätit ett p-piller på hela dagen så det var en lätt skakis Josse som tog sig ner till den väntande bilen.
Men hockey blev det, de vann och jag fick tillbaka min hunger.
Massera lite på kvällningen. Love!
Sen filmkväll med systeryster. Och oooost! :)

Nu är jag då alltså sjuk...typ.
Och tänker därför äta upp resterna av osten och titta på Puss In Boots :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar