onsdag 29 februari 2012

Världens bästa pojkvän?

Hej och hallå.
Ni kommer väl ihåg mitt lilla inlägg om Malin och hennes kärlek till rom och cola häromdagen?
Hon har hämnats...
Men är det så här det känns att bli straffad så blir jag det gärna ofta :)

Kan inte annat än älska hur hon beskriver mig som världens bästa pojk(?)vän?
Ehh... :)
Och blödig som jag är (min kvinnligaste sida) så grät jag ju såklart en skvätt här på morgonkvisten.

Ur Malins blogg:

Som ja fnissat att Jusse tog sej friheten söndags  natten att vara lite orolig över min syn på kärlek o tog sej frihieten att förklara helt enkelt o inget fel på de, ja behöver inte försvara mej, för smakar de inte winerbröd kan de verkligen vara.=) Nått ja ofta märker är mina vänners oro för min framtid, som att i helgen har en vän tagit sej friheten att bjuda in mej på pardejt, lite fundersam läser ja vidare smset o ser att ja ska hämta någon kl kvart över 7 fredag kväll , öh hell noo=) Ja som trodde att mina vänner kände mej gott o väl gick in i chock, hur ska detta gå=) Känner ja mej själv kommer detta bli en av mina svåraste moment i livet, lika svårt som de va att välja färg på mina nya gardiner ida=)

Jo då, ryktet kom till mej att dollarstore har öppnat i Eksjö o de var ju som en dröm som blivit sann, ännu massa onödiga saker som ska in i mitt hem, jovisst sörru, ja gillar att bunkra=) De ska alltid finnas allt hemma (förutom mat=) o de är med fröjd ja erbjuder en tandborste lr 2, ger en ny handuk lr öpnnar upp en ny sköljmedelfalska, o om de är rosa o blommigt är de ännu bättre=)

Självklart var de Jusse som åkte med, innehåller dagen en bil är de hon som är med o japp de är hon som kör oxå, där blev ja bortröstad för länge sen, alla vill tydligen känna sej säkra samtidigt som man kör fort, ja fattar inget=) De går nog inte förklara hur många mil vi åkt tillsammans åh inte heller hur många bilar vi krashat,haha. O ännu roligare blir de nu när ja hittat mitt gamla cd fodral med tusen gamla brända skivor o ja ljuger nog inte om varje låt har ett minne, en plats ,ett skratt o ett o annat misstag=)  åh även att våran musiksmak inte kan va mer olik varandra har vi 10 låtar var på de flesta skivorna o Jusse acepterat att ja är dj för länge sen=) De är konstigt hur en sån lång vänskap har skapats av en käftsmäll o en nackspärr men ingen kan va gladare för de än ja=) O visst, vi bråkar o tar pauser från varandra, o vi umgås inte alls med samma umgängen utan vi har vår egna vänskap o den är typ bäst o framför allt den roligaste=) Från slut på toapapper till att gå the walk of shame, de kommer aldrig hända=)

o Kärlek, som Jusse skrev har vi gått igenom de mesta ,de har varit långa nätter av tröst, gråt men de bästa av allt så mkt skratt. Ja kommer ofta på mej när ja frågar Jusse frågor som- vem träffade ja då? Varför tog de slut ? Var han snäll - Ne va, gjorde ja verkligen så o den kvinnan har fan svaret på allt, glöm o gå vidare kvinna, ja gillar inte alls o minnas för minns man något är de ofta de dåliga, de är ju lixom de som sätter sina spår.

Ja har fått höra hela mitt liv att ja varit en pojkflicka o de gör mej inte alls ont, ja gillar absolut att va duktigt på fotboll fixa o dona, ja gillar att verkligen att kunna spika en spik o byta ett o annat däck  o vara en ja kan själv flicka=) Men sen kom Jusse=)

Har ni nån gång hört, ja kan byta däck åt dej, ja kan slipa hyllan lr byta torkarna på bilrutorna, då ber ja om ursäkt- Det är Jusse som Kan,haha
Gu denna kvinna är guds skapelse till männen som en dag vill sätta sej i brasse stolen med gott samvete o släppa alla "manliga ting i världen" , öppna en öl o jobba lite på bonnabrännan=) De har ja gjort=) Det finns ingen ja kan bli så imponerad av som är en sån allt i allo , hade denna kvinna haft en penis, tro mej då hade alla problem med min kärlek varit ur världen=P

Men nu har inte denna tjej nån penis, utan hon har tuttar o ett leende som får folk smälta, hon har humor o kan vara en av de snällaste personen ja någonsin kommer känna, kommer ni ihåg reklamen, har ni problem, ring polia!! Hell no, ring Jusse=) Hon har ett lugn ja önskar ja kunde sno o hade ja hennes fötter på jorden skulle ja absolut inte ha nån ångest alls,haha. Ja skyller på rommen, som alltid=) O så kallas hon pojkflicka, precis som ja... O vem vet, de kanske är därför vi sitter här , jusse med pms o ja med winerbröd , för att "vi"(jusse) är ganska bra själva, vi behöver varken spela dumma lr söta för att få något gjort, vi gör de helt enkelt själva=P

Men va fan, nu blir ja bitter, nu slog de mej ju precis varför ja tror pirr i magen beror på dålig mat  o när ja ens tänker tanken att ge manfamnen ett försök känns de inte rätt, ja vill ju inte vara otrogen.

Ja har ju Jusse.. o ja blir arg så fort ja tänker på den dagen någon kommer sno henne för mej, den männsikan lär inte va rädd om livet! <3

Hmm antingen får ja ta "lilla" snacket imon ,ni vet de, de är inte du, de är ja bla bla bla lr så är de ja som hänger på bankdörren imon  o säljer mina aktier o köper en penis till Jusse, haha.

O jooooo, Jusse stavas med U o inte j!

Söt nöt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar