torsdag 2 februari 2012

Syster?

Jag hade tänkt, nu när jag kom hem efter hockey och tjänstgöring som mentalt stöd på Statoil, att jag skulle skriva ett litet peppande inlägg om lchf. För att hålla faktan uppe och diethumöret på topp.
Men det sket sig.
För tydligen så sa min syster upp all kontakt med mig idag.
Raderade mig på facebook
och sa hej då.
Vet ni varför då?
För att jag tycker att det kan bli tjatigt när man ringer 15 gånger per dag...
Känns ju som en bra anledning...not.
Och inte nog med det, hon tog bort den andra systern också...
Av vilken anledning vet jag inte.
Det känns ju kul det här.

Vet inte vad jag ska säga.
Jag är arg, ledsen och besviken.
Usch.
Bäst att försöka sova.


1 kommentar:

  1. Syskon är inte alltid roliga att ha... dom gör ibland en del knepiga saker.
    Jag vet ju inte ens om jag har nått syskon?!

    Man får helt enkelt ta och välja sina egna syskon ibland.

    Tyvärr kan man dock inte frysa ut dom för evigt för man förlåter dom oftast så fort dom väljer att komma tillbaka..

    Hoppas hon förstår att även att man är syskon kan saker bli jobbigt.

    puss ♥

    SvaraRadera