torsdag 9 februari 2012

Hotellfrukost och skratt.

06.45
Så dags ringde klockan imorse.
När Guns n' Roses började spela för mig så undrade jag vem jag skulle döda...
...tills jag kom på att jag bara skulle slänga i lite tvätt och sedan åka och få mig en ordentlig frukost hos min finaste på hotellet :)
Alltså..hur gott får det vara? Jag tror jag går upp minst 10 kilo varje gång jag är där och äter.
Iaf så känns det så...
Men det är såååå värt det!
Att börja dagen med god frukost ackompanjerat av ett gäng asgarv.
Kan det bli bättre?

Det har varit mycket skrattande de senaste dagarna.
Älskart' (förlåt för t' Emil) ;)
Skratt är helt klart den bästa medicinen, även om man inte ens behöver nån medicin.
Och mer skratt lär det bli.
Imorgon åker jag till Lkpg för en helhelg med mitt allra finaste tjejgäng. Som jag längtar!

Nu sitter jag iaf här i soffan, under mitt täcke.
Satan vad jag fryser!
Funderar på om det är värt att lägga ner huvudet och blunda en stund.
Det är ju ändå två timmar kvar innan tvätten är klar.
Och vända dygnet ska jag ju inte göra förrän på måndag ;)

Nu ringer Frida...

Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar