torsdag 23 februari 2012

Om en timme är jag rik...en stund.

Klockan är elva och här sitter jag och gäspar.
Kan faktiskt inte komma ihåg senast jag var så här trött vid den här tiden.
Bäst att gå och lägga sig.

Har egentligen inget att prata om idag ändå.
Sitter här med min vetekudde på en tjurig mensmage och njuter av alla ljus...som vanligt :)
Sen att det idag just är mitt wedding day-ljus som brinner behöver vi ju inte tala högt om.

Jag har fått alzheimers förresten...det måste vara nåt sånt.
För att komma in vårt torkrum i tvättstugan så behöver vi en kod.
Dörren är alltså kodad, inte öppningsbar med nyckel...
Jag trycker den här koden flera gånger i veckan.
Men idag när jag skulle in...blankt.
Jag kan inte komma på kodskrället.
Så nu hänger det ist kläder i hela lägenheten...
Jaja...det luktar ju gott :)

Imorgon kommer lönen.
Jag ska handla som fan.
Typ lotion och allt annat som har tagit slut.
Whoop! :)
Imorgon kväll blir det nog Babar.
Lördag...shopping.
Och på söndag...TATUERINGEN SKA BLI KLAR! :)

För övrigt så är klockan nu halv tolv...typisch.
Och jag har fastnat på spotify...som vanligt.
Haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar