onsdag 2 november 2011

Farmor rules!

Hej bloggen.
Idag är jag glad.
Jag var arg i förmiddags, men det är bara för att elaka gubbar på jobbet inte respekterar mig.
Eller som min chef sa: "de ser inte dig Josephine, nog för att du är liten...men ändå"
Så då hoppade jag upp o sparkade dom på smalbenen, lyssnade på Five Finger Death Punch - Under and Over It. typ 35 000 gånger och jobbade som bara satan.. Sen var jag glad igen :)

Jag har idag (igen) sagt åt mig själv att skärpa mig med maten.
Eller ja, maten är väl egentligen inte problemet.
Problemet är allt jag stoppar i mig däremellan.
Skräp I say!
Jag mår inte bra, magen mår inte bra.
Varför fungerar inte hjärnan logiskt i det sammanhanget? Mår man inte bra så äter man det inte = logik. Mår man inte bra, äter massor av det = idioti!

Har varit på kyrkogården idag med mamsen, pappsen och syster Jacqueline.
Vi satte lyktor och ljus på alla gravar.
Vilket känns som om det är alldeles för många :/
Tog mig ett allvarligt snack med farmor när jag ändå var där.
Hon sitter ju däruppe o har koll på vad vi pysslar med här nere, så nu ska hon hjälpa mig att komma på rätt spår. Tummis på det farmor!
Mormor vet jag redan var jag har, hon har hjälpt mig länge från sitt moln där det, enligt Isak, finns pojkar och glass och ett marsvin som hette Totte :)

Nu ska jag titta på förra veckans Criminal Minds, så jag hänger med i morgondagens show.

Åhh..jag ska massera imorgon med.
Det ska bli superkul faktiskt :)

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar