onsdag 16 november 2011

Men på riktigt?!?

Hej blogg.
Jag är fortfarande glad.
Inte liten o grå.
Liten kanske...men numera med en ganska så röd näsa.
Förkyld satan blev jag igår kväll o det har lixom bara eskalerat.
Magsjuka förra veckan, o detta nu...vem straffar mig?
Så nu har jag (redan) snytit sönder min näsa, o ser fram mot springandet mellan toa o maskinen för mer snytande imorgon.
Risken är stor att det blir en hemmahelg för mig sen.
men det kan jag nog behöva :)

Nästa fredag är det julfest med jobbet...läskigt.
Som vanligt är jag ju lixom i underläge med mitt kvinnliga kön.
O jag vet inte alls hur killarna blir när de har druckit.
"Drängaslagsmål" sa Micke direkt när jag pratade om att ha på mig samma klänning som på 30-årsfesten.
Kan bli spännande.
Men lite läskigt.
Nån som står redo att hämta mig i Sommen om jag ringer akutsamtal? :)

Har för övrigt betämt mig för att inte fortsätta hypnosen...tror jag.
Det är alldeles för djupa saker att arbeta med, o det var jag inte riktigt beredd på...
Så jag måste nog tyvärr lägga ner det. Iaf för tillfället.
Tills jag känner mig redo att ta itu med skiten.

Ska ta o mumsa lite ipren o halstabletter nu o göra mig redo för en sömnlös natt..
Kan aldrig sova när jag är förkyld...
Usch!

♪♪♫ Lika glad för det är jag, fast gladast är nog räven! ♪♫♪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar