torsdag 17 november 2011

Mancold?



På jobbet idag så har alla tyckt otroligt synd om mig.
"du borde ligga hemma med nån som tar hand om dig"
Såå söta!
Men TYVÄRR har jag ingen som tar hand om mig, förutom jag själv.
O jag är tjej, en förkylning är inte dödlig för mig ;)
Men det känns ändå skönt att veta att de tror att jag lider lika mycket som när de får sina "mancolds".

Nu börjar det dock bli så att jag tycker ganska synd om mig själv.
Det blir lixom bara värre o värre.
Det börjar krypa neråt luftrören till, o då är det bara att vänta på hostan.
Hostan kommer man antagligen få leva med i flera veckor sen.
Usch!

Så nu är min tanke:
Jag har med all säkerhet blivit smittad av en man.
På jobbet eller i helgen (då jag bara umgicks med pojkar o män)
Så det kanske är så att det är en beröm mancold som har tagit mig i besittning?
Thomas hävdar att det är omöjligt.
Jag hävdar motsatsen.

Jag hatar att vara sjuk i alla fall.
O det lär bli en hemmahelg :/

Krya på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar