fredag 4 november 2011

Neggo är tillbaka.

Jag funderade på en sak, o blev lite negativ igen.
Fast jag ska gå o sova snart så då går det säkert över.
Men iaf.
Min chattkamrat sa igår att han skulle sova naken inatt för att lixom fira att det är helg.
Sen frågade han: ska inte du fira?
O min första tanke var...fira vad?
Att jag kommer sova bort halva fredagen, slöa på lördagen.
Bli full på kvällen, gå ut o träffa samma människor som alltid.
Hångla med random snubbe i ett gathörn (vilket jag inte gör jätteofta, men ändå).
Gå hem, må illa. Vakna sent på söndagen, bakis.
Äta skitmat, göra ingenting o må ännu mer dåligt.
Känna sig ensam o ha jobbångest på söndagkvällen när man står o måste göra matlåda.
Eller att, om jag inte går ut så kommer jag plöja igenom 511 filmer.
Antagligen en hög med romantiska komedier som gör att jag blir bitter o känner mig ännu mer ensam än vanligt.
Nee...varför fira?
Jag går o lägger mig istället, o hoppas att mr right knackar på dörren snart med Nasi Goreng i ena handen och glögg o skumtomtar i den andra :)
Hmm...undrar vilken hand han ska knacka med?
Äsch...det blir hans problem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar