torsdag 10 november 2011

♫♪♫ Varje dag så skyfflar jag ♪♫♪





När man är sjuk har man alldeles för mycket tid att göra "onödiga" saker. Tex. rensa loggen på face.
Satt nog i två-tre timmar o raderade häromdagen.
Var dock tvungen att spara ett par guldkorn.
Såna där som ger ett extra härligt minne, eller värmer i hjärttrakten.
Dock så kan jag ju inte lägga ut alla här, men här är ett smakprov :)

För övrigt så är jag typ happypappy.
Jag ska träffa en hypnosterapeut imorgon, och om allt går som det ska så ska jag bli hjälpt ner i hypnos och där ska vi börja rota i min fobi.
Vad som helst kan hända.
Herregud vad spännande!
Jag kommer bli galet fattig.
Men om det funkar så är det såååå värt det! :D
Ser fram mot morgondagen så häääääääääääääär mycket!!

Love!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar